בניית כרטיס ביקור דיגיטלי

מה זה כרטיס ביקור דיגיטלי?

כרטיס ביקור דיגיטלי הוא סוג של מיני אתר שמציג את בית העסק שלכם באינטרנט במיוחד למכשירי טלפון סלולאריים שיש היום לכל אחד בכיס.

בכרטיס החכם תוכלו להציג ללקוחות שלכם את בית העסק, את השירותים של העסק או כל דבר אחר שחשוב להציג אבל לא להגזים.

המידע בכרטיס החכם צריך להיות קצר וקולע הרי לא מדובר באתר אינטרנט. הכרטיס החכם בעצם מחליף את הכרטיסים מהקרטון של בעלי המקצוע שהיינו שומרים בכיס.

היתרון הבולט כאן הוא שאין צורך יותר בכרטיסים בארנק, את הכרטיס הדיגיטלי ניתן לשלוח בקלות בלחיצת כפתור אחת לכל מכשיר סלולארי.

בניית כרטיס ביקור דיגיטלי

מה חשוב שיהיה בכרטיס ביקור דיגיטלי?

בניית כרטיס ביקור דיגיטלי לעסק צריכה להתבצע בחכמה ומקצועיות. יש כמה דברים שחייבים להיות בכרטיס החכם על מנת שיפיק תועלת מקסימאלית.

בראש כרטיס הביקור הדיגיטלי מומלץ שתהיה תמונה שמתארת את בית העסק. מתחת או בתוך התמונה הראשית ניתן לשים תמונה של בעל העסק.

מתחת לתמונת הנושא מומלץ לרשום את שם העסק וממש מתחת משפט או שניים שמתארים את בית העסק ממש בקצרה.

מתחת להסבר צריכים להיות מספר כפתורים שעוזרים לגולשים ליצור אתכם קשר. בדרך כלל אלה כפתורי חיוג, שליחת הודעות, רשתות חברתיות וכרטיס שמירה של מספר הטלפון.

איך בונים כרטיס דיגיטלי חכם לעסק?

יש כמה דרכים שמאפשרות בניית כרטיס ביקור דיגיטלי לעסק. במידה ויש לכם אתר אינטרנט ברשת ניתן לבנות כרטיס חכם ולהעלות אותו על שרת האחסון.

במידה ואין לכם שרת אחסון יש אפשרות שאני אבנה לכם את הכרטיס ואאחסן אותו אצלי. המחיר הוא שנתי וכולל את כל העלויות הדרושות.

דרך נוספת היא כל מיני אתרים ובלוגים שמאפשרים בנייה של כרטיס דיגיטלי לעסק אבל לרוב הוא יהיה מוגבל באפשרויות מבחינת עיצוב או תכנים.

בלי שום קשר לאיך תתבצע בניית הכרטיס רצוי שיבצע את זה איש מקצוע מנוסה על מנת שהגולשים יפיקו את הנוחות המקסמיאלית ליצור אתכם קשר.

בניית כרטיס ביקור דיגיטלי – מחיר?

מחיר בניית כרטיס ביקור דיגיטלי לעסק הוא 250₪ כולל מע"מ לשנה. עלות חידוש הכרטיס לאחר סיום השנה היא 150₪ לכל שנה נוספת.

במידה ויש לכם אתר קיים ויש לכם גישה לשרת האחסון ניתן לבנות כרטיס ביקור מעוצב ולהעלות אותו לשרת שלכם בעלות חד פעמית של 400₪ כולל מע"מ.

המחירים מדברים על כרטיס ביקור סטנדרטי שמציג את העסק שלכם, אודות העסק, כפתורי חיוג וכניסה לרשתות חברתיות וכמובן כפתור שמירת מספר באנשי הקשר.

בניית אתרים לעסקים